حضور در مسابقات انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد/ در آسیا رنکی نداریم
30 بهمن 1398 - 12:34
2 ملی‌پوش گلف ایران امشب برای حضور در تورنمنت بین‌المللی لاهور راهی پاکستان خواهند شد. ملی‌پوشان کشورمان امروز تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد تا شب راهی لاهور شوند. الینا نادی و نازنین شهرکی 2 گلف‌باز اعزامی کشورمان هستند.
منبع : صیادی در گفتگو با فارس:
پ
پ

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، 2 ملی‌پوش گلف ایران امشب برای حضور در تورنمنت بین‌المللی لاهور راهی پاکستان خواهند شد. ملی‌پوشان کشورمان امروز تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد تا شب راهی لاهور شوند. الینا نادی و نازنین شهرکی 2 گلف‌باز اعزامی کشورمان هستند.

نگار صیادی سرمربی تیم ملی ایران در گفت‌وگو با فارس درباره شرایط 2 ورزشکار اعزامی، عنوان کرد: نادی برای نخستین بار است که به مسابقات برون‌مرزی اعزام می‌شود و هیچ تجربه‌ای ندارد. فکر می‌کنم با این شرایط کار سخت‌تری نسبت به شهرکی داشته باشد. نازنین شهرکی در چند تورنمنت شرکت کرده است.

وی افزود: وضعیت بچه‌های ما خوب است. با توجه به اینکه سال گذشته اعزامی نداشتیم، فکر می‌کنم این مسابقه انگیزه بازیکنان را بالا ببرد. البته ما چون در مسابقات شرکت نکرده‌ایم در آسیا رنکی نداریم اما باید ببینیم بچه‌ها در این مسابقات چه می‌کنند.

سرمربی تیم ملی گلف بانوان خاطرنشان کرد: ما می‌توانستیم با بهترین شرایط یعنی اردوی برون‌مرزی راهی مسابقات شویم اما شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که نشد اردوی برون‌مرزی داشته باشیم. من از فدراسیون تشکر می‌کنم که پیگیر بود تا زنان هم مانند مردان به مسابقات اعزام شوند. همین باعث می‌شود تا بازیکنان بدانند تمرینات‌شان بی‌ثمر نیست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.