در مینی‌گلف آسیا و جهان حرف برای گفتن داریم
28 بهمن 1398 - 11:14
از جمشیدی به دلیل همت و اراده برای ایجاد این فضا و تشکیل این دوره تشکر می‌کنم. حضور چهره‌های مختلف نشان می‌دهد گلف و مینی‌گلف جای خود را در کشور باز کرده و علاقه‌مندان وارد این رشته شده‌اند.
منبع : دكترعزیزی:
پ
پ

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید عزیزی در نخستین دوره داوری درجه 3 مینی گلف، اظهار داشت: از جمشیدی به دلیل همت و اراده برای ایجاد این فضا و تشکیل این دوره تشکر می‌کنم. حضور چهره‌های مختلف نشان می‌دهد گلف و مینی‌گلف جای خود را در کشور باز کرده و علاقه‌مندان وارد این رشته شده‌اند.

وی در ادامه افزود: برای نخستین بار در طول حیات گلف نخستین کلاس داوری کل رشته‌های تابعه گلف برگزار شد و از این لحاظ اهمیت دارد. شما سفیران توسعه مینی‌گلف و گلف در کشور و منشأ قضاوت در رشته‌ای هستید که افراد سال‌ها در آن تلاش کردند و این به شما صلاحیت جدیدی خواهد داد.

رئیس فدراسیون گلف تاکید کرد: از امروز و بعد از این کلاس صلاحیتی دارید که حتی من به عنوان رئیس فدراسیون آن را ندارم‌، لذا اهمیت این کلاس به قدری بود که شخصا در آن حاضر شدم و مراتب خوشحالی فدراسیون از برگزاری نخستین دوره را اعلام می‌کنم.

عزیزی تصریح کرد: افق این کار را بلند بگیرید و مدارک را برای قرار دادن در دکور نگیرید. اینها زمانی ارزش دارد که بلند ببینید و خود را در میادین آسیایی و جهانی تصور کنید. پسران خوزستانی مگر فکر می‌کردند که به مسابقات اعزام شوند ولی این امر محقق شد. ما در مینی‌گلف در آسیا و جهان حرف برای گفتن داریم. کرسی آسیایی و ادعای میزبانی هم داریم و امیدوارم از این پس داوران درجه یکی هم داشته باشیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم در کنار سایر اعزام‌ها، اعزام داوران مینی‌گلف را هم مشروط به داشتن مدارک لازم داشته باشیم. در مینی‌گلف به شرط همت و اراده، پیشرفت به زودی محقق می‌شود. ذهن فدراسیون نیز برای این پیشرفت آماده است و فضا را فراهم می‌کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.