گلف را به مدارس استان‌های محروم می‌بریم/ امکانات فقط مختص پایتخت نیست
19 بهمن 1398 - 14:15
جلسه‌ای بین بابویی رییس فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی و عزیزی رییس فدراسیون گلف در محل در ارتباط با عقد قرارداد فی ما بین دو فدراسیون در خصوص همکاری‌های متقابل برگزار شد. این تفاهم نامه شامل بحث‌های متعددی است، از جمله ورود رشته گلف به عنوان یک رشته ورزشی در مدارس کشور، پیگیری بحث شناسایی استعدادها در پایه‌های مختلف تحصیلی و ایجاد زمینه‌های تمرینی مینی گلف مینیاتوری در سطح مدارس کشور.
منبع : مهرداد جمشیدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص عقد قرارداد با فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی بیان کرد: جلسه‌ای بین بابویی رییس فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی و عزیزی رییس فدراسیون گلف در محل در ارتباط با عقد قرارداد فی ما بین دو فدراسیون در خصوص همکاری‌های متقابل برگزار شد. این تفاهم نامه شامل بحث‌های متعددی است، از جمله ورود رشته گلف به عنوان یک رشته ورزشی در مدارس کشور، پیگیری بحث شناسایی استعدادها در پایه‌های مختلف تحصیلی و ایجاد زمینه‌های تمرینی مینی گلف مینیاتوری در سطح مدارس کشور.

وی افزود: همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه مربیان و معلمان ورزشی توسط فدراسیون گلف از بندهای این تفاهم‌نامه بود تا بتوانند رشته گلف را به صورت تخصصی و فنی پیگیری کنند و در مدارس آموزش دهند.

جمشیدی اظهار داشت: قرار شد استان‌های سطح کشور را به سه دسته تقسیم کنیم. استان‌های برخوردار مثل تهران و اصفهان، استان‌های کم برخوردار و استان‌های محروم و زمین‌های مینی گلف در برخی مدارس هر سه سطح استانی احداث می‌شوند. اما ساخت زمین‌ها، احداث تور شات‌ها و در کل این طرح در مدارس تمام استان‌های کشور اجرا می‌شود، نه این‌که فقط مختص به پایتخت یا استان‌های برخوردار باشد.

دبیر فدراسیون گلف ایران در پایان گفت: همچنین قرار شد مراکزی را در استان‌ها به عنوان کانون گلف در نظر بگیریم که این کانون‌ها در حقیقت با آموزش و پرورش، مدارس و ادارات آموزش و پرورش مرتبط خواهد بود. می‌توانند از این مراکز استفاده کنند و دانش‌آموزان را به صورت اردو به این مراکز بیاورند. معلمین و مربیان می‌توانند در آن مراکز آموزش ببینند و تمرین داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.