13 بهمن 1398 - 10:56
جمشیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: مجموعه ورزشی انقلاب از سالیان گذشته با باشگاه گلفی که در آن موجود بوده، شناخته می‌شده است. ۴۰ هکتار از مساحت مجموعه ورزشی انقلاب تهران را زمین گلف تشکیل داده است و با توجه به این مساحت می‌توان فهمید که نصف این مجموعه در اختیار گلف کشور ما است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با قرار گرفتن دفتر فدراسیون اسلامی ورزش زنان در دفتر هیئت گلف تهران اظهار داشت: مجموعه ورزشی انقلاب از سالیان گذشته با باشگاه گلفی که در آن موجود بوده، شناخته می‌شده است. ۴۰ هکتار از مساحت مجموعه ورزشی انقلاب تهران را زمین گلف تشکیل داده است و با توجه به این مساحت می‌توان فهمید که نصف این مجموعه در اختیار گلف کشور ما است.

او تصریح کرد: در طول سال‌های ۸۴ تا ۹۲ دفتر فدراسیون گلف هم واقع در مجموعه ورزشی انقلاب بود، اما بعد از مدتی این فدراسیون به دلایلی از آنجا به بلوار آفریقا انتقال یافت. پیش از اینکه فدراسیون اسلامی ورزش زنان دوباره شکل بگیرد، دفتر هیئت گلف تهران در طبقه اول ساختمان اداری این مجموعه به عنوان تنها پایگاه ما قرار داشت.

جمشیدی افزود: در حال حاضر دفتر هیئت گلف تهران در انقلاب را به عنوان محل فعالیت فدراسیون اسلامی ورزش زنان انتخاب کرده اند. ما مخالف فعالیت ورزشی در بخش بانوان نیستیم و حتی ۵۰ درصد از امکانات فدراسیون ما به بانوان گلف باز اختصاص دارد. چیزی که باعث ناراحتی شده این است که نباید به خاطر تشکیل یک فدراسیون جدید، یک فدراسیون دیگر لطمه ببیند.

دبیر فدراسیون گلف در ادامه گفت: این مسئله به دور از انصاف است که دفتر ما در مجموعه انقلاب بسته شود، زیرا هیئت گلف وابسته به آن زمین است و در تمام دنیا یک دفتر اجرایی در کنار زمین‌های گلف وجود دارد که تدارکات و امور فنی مربوط به مسابقات و هماهنگی‌های لازم در آن محل صورت می‌گیرد.

جمشیدی تصریح کرد: ما جایی نداریم حتی محلی که فدراسیون گلف هم در آن واقع شده، فضای بسیار اندکی دارد و جایی وجود ندارد که بخواهیم دفتر هیئت تهران را به آنجا منتقل کنیم. مذاکراتی با شرکت توسعه و نگهداری انجام داده ایم که یک فضایی برای ادامه کار‌های دفتر هیئت گلف تهران تامین کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.