دو اردوی انتخابی در دو رده سنی در پیش داریم/ آمادگی دعوت از مربی خارجی را داریم
24 دی 1398 - 11:25
جمشیدی در گفتگو با ایلنا: دو اردوی انتخابی در پیش رو داریم که در رده سنی زیر 18 و بالای 18 سال است. انشاالله یک اردو را در اواخر دی ماه و اردوی دیگر را در اواسط بهمن ماه برگزار خواهیم کرد. اردوی اولمان برای بانوان بالای 18 سال است که 10 نفر از برترین‌های قهرمانی سال جاری کشور به اردو دعوت شدند که از بین این‌ها 4 نفر به عنوان بازیکنان اصلی و یک نفر به عنوان بازیکن ذخیره برای ترکیب تیم ملی انتخاب خواهند شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،مهرداد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط برنامه‌های پیش روی فدراسیون گلف اظهار داشت: دو اردوی انتخابی در پیش رو داریم که در رده سنی زیر 18 و بالای 18 سال است. انشاالله یک اردو را در اواخر دی ماه و اردوی دیگر را در اواسط بهمن ماه برگزار خواهیم کرد. اردوی اولمان برای بانوان بالای 18 سال است که 10 نفر از برترین‌های قهرمانی سال جاری کشور به اردو دعوت شدند که از بین این‌ها 4 نفر به عنوان بازیکنان اصلی و یک نفر به عنوان بازیکن ذخیره برای ترکیب تیم ملی انتخاب خواهند شد.

وی در مورد اردوهای پیش رو هم افزود: احتمالاً یک سفر برون‌مرزی برای مسابقات بین‌المللی که در پاکستان برگزار می‌شود، خواهیم داشت. در اواسط بهمن ماه نیز اردوی بازیکنان زیر 18 سال را داریم که 21 نفر به این اردو دعوت می‌شوند که شامل برترین‌های استعدادهای برتر رشته گلف در سال 97 و همچنین سال 98 هستند و از بهترین‌های قهرمانانی کشور در سال 98 که از مجموع اینها 21 نفر از بهترین اسکورها را انتخاب کردیم که انشاالله دو تیم ملی برای رده زیر 18 سال تشکیل خواهیم داد که یکی تیم‌ملی استعدادهای برتر کشور رده سنی 15 سال و دومی هم که تیم ملی اصلی ما است که رده زیر 18 سال ما را تشکیل می‌دهد که بهترین‌های این رده سنی به مسابقات اوپن بین‌المللی پاکستان اعزام خواهند شد.

دبیر فدراسیون گلف ادامه داد: برای بانوان هم لیگ بانوان را داریم که پیش‌بینی کردیم تا آخر سال انجام دهیم. مسابقات قهرمانی کشوری رده سنی بالای 55 سال را پیش‌بینی کرده‌ایم که به میزبانی استان اصفهان و در زمین گلف اصفهان برگزار کنیم. زمین گلف اصفهان جزو زمین‌های خاکی و استاندارد ما است که می‌تواند میزبان مسابقات ملی ما هم باشد. ساز و کارهایی را در جزیره کیش آغاز کرده‌ایم. ساخت اولین زمین تمرینی گلف در جزیره کیش در محوطه پارک هتل مارینا می‌باشد که با همکاری بخش خصوصی انجام می‌گیرد. همچنین احداث یک سایت استاندارد مینی‌گلف که این هم در کنار سایت تمرینی ما در محوطه تمرینی پارک هتل مارینا انجام خواهد شد و این در حقیقت یک اتفاق خیلی خوبی خواهد بود با توجه به جامعه مخاطبی که در جزیره کیش برای رشته گلف وجود دارد می‌تواند فعالیت خوبی را آغاز کند که باعث رونق و توسعه رشته گلف خواهد شد.

جمشیدی در رابطه با سفر بنگلادش هم خاطرنشان کرد: سال 97 که اولین دوره استعدادهای برتر گلف را برگزار شد بازیکنانی را شناسایی کردیم که استعدادهای برتر این رشته بودند که تازه وارد رشته گلف شده بودند. در سال 98 همین نفرات در قهرمانی کشور صاحب رتبه و مقام شدند و دو نفر از بهترین‌های این بازیکنان را برای اینکه هم میدان ببینند و هم خودشان را در میادین بین‌المللی محک بزنند، به همراه سرمربی تیم ملی زیر 18 سالمان آقای مولایی برای اعزام به اردوی بنگلادش فرستادیم. در آنجا هم با اینکه به دور نهایی راه پیدا نکردند اما اسکورهای بسیار خوبی را آوردند و این نشان‌ دهنده این است که ما تقریبا توانسته‌ایم در بخش استعدادیابی موفق عمل کنیم که این لازم است چون بازیکنان باید به سطح مطلوب برسند.

وی در پایان گفت: باید با برگزاری اردوهای مکرر انتخابی زیرنظر مربیان برجسته و اگر هم لازم باشد آمادگی این را داریم تا مربی خارجی دعوت کنیم برای سال آینده یک دوره به ایران بیاید و به مدت یک ماه در ایران حضور داشته باشد و بتواند بچه‌های زیر 18 سال ما که در واقع سرمایه‌های تیم ملی ما هستند را زیرنظر بگیرند. برای بحث زیر 18 سالمان هم در حال پیگیری یکسری برنامه هستیم تا بتوانیم به المپیک 2022 داکار سنگال برسیم و در آنجا حضور داشته باشیم و مجوزش را نیز از کمیته ملی المپیک گرفتیم چون کسب سهمیه شده و برای المپیک 2022 داکار المپیک نوجوانان کسب شده که تمام این اهداف و برنامه‌ریزیهایی که انجام می‌شود در راستای حضور در این المپیک است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.