آئین نامه انضباطی گلف تدوین شد/خلاء گلف در جزیره کیش مشهود بود
11 دی 1398 - 15:20
جمشیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: اعضای مجمع در روز‌های اخیر آئین نامه انضباطی گلف را تدوین کرده اند و این آئین نامه به تصویب هیات رئیسه فدراسیون رسیده است. هر چند که رشته ورزشی گلف بسیار بی حاشیه است و در طول ۲۰ و چند سالی که از تاسیس این فدراسیون می‌گذرد تا به حال ۲ یا سه مورد انضباطی داشتیم که آن‌ها مورد بررسی قرار گرفتند. هر چند که گلف یک رشته اخلاقی است، اما نباید جای خالی کمیته انضباطی در آن احساس شود، چون اگر موردی خلاف قانون رخ دهد تو سط ما پیگیری خواهد شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: اعضای مجمع در روز‌های اخیر آئین نامه انضباطی گلف را تدوین کرده اند و این آئین نامه به تصویب هیات رئیسه فدراسیون رسیده است. هر چند که رشته ورزشی گلف بسیار بی حاشیه است و در طول ۲۰ و چند سالی که از تاسیس این فدراسیون می‌گذرد تا به حال ۲ یا سه مورد انضباطی داشتیم که آن‌ها مورد بررسی قرار گرفتند. هر چند که گلف یک رشته اخلاقی است، اما نباید جای خالی کمیته انضباطی در آن احساس شود، چون اگر موردی خلاف قانون رخ دهد تو سط ما پیگیری خواهد شد.

او تصریح کرد: ما موافقت‌های اولیه را برای میزبانی مسابقات آسیایی مینی گلف ۲۰۲۰ و اپن بین المللی گرفته ایم، منطقه آزاد کیش برای میزبانی این مسابقات انتخاب شده است و به این دلیل که هنوز زیر ساخت‌های لازم در این جزیره فراهم نبود، من با مسئولان ورزشی، حامیان مالی بخش خصوصی و اعضای هیئت مدیره این جزیره ملاقات داشتم. قرار است هفته آینده ۱۴ دی ماه برای بار دیگر به این جزیره سفر کنم و از نزدیک شاهد تغییر و تحولات آنجا باشم.

دبیر فدراسیون گلف افزود: قرار است ۲ مجموعه زمین مینی گلف در پارک المپیک و مارینا این جزیره توسط بخش خصوصی احداث شود تا با گرفتن توافق‌های نهایی از فدراسیون جهانی گلف مسابقات آسیایی را در مهر ماه سال آینده برگزار کنیم. کیش از فضای بسیار مناسبی برخوردار است و خلاء این رشته ورزشی در آنجا مشاهده می‌شد.

جمشیدی تصریح کرد: انتظار ما این است که در مسابقات آسیایی ۲۰۲۰ میزبان ۱۲ کشور از قاره سبز و در مسابقات اوپن بین المللی شاهد حضور ۲۰ کشور از سراسر جهان باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.