برگزاری مسابقات جام هنرمندان با حضور چهره‌های مطرح تلویزیون و سینما
04 دی 1398 - 10:42
دکتر عزیزی در گفتگو با ایلنا خبر داد: در نیمه دوم سال معمولاً رویدادها اندکی نسبت به نیمه اول سال در رشته‌های تابع فدراسیون گلف کمتر است اما ما سعی کردیم با برگزاری کلاس‌های آموزشی از یک طرف و همچنین توزیع میزبانی‌ها در بین استانهایی که کمی هوای بهتری در نیمه دوم سال دارند تلاش کنیم تا فضای فدراسیون گلف وارد رکود نشود و انشاءالله بتوانیم با کمک همکاران و هیات‌های استانی موضوع را پیش ببریم.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،حمید عزیزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای گفت و برنامه‌های پیش رو اظهار داشت: در نیمه دوم سال معمولاً رویدادها اندکی نسبت به نیمه اول سال در رشته‌های تابع فدراسیون گلف کمتر است اما ما سعی کردیم با برگزاری کلاس‌های آموزشی از یک طرف و همچنین توزیع میزبانی‌ها در بین استانهایی که کمی هوای بهتری در نیمه دوم سال دارند تلاش کنیم تا فضای فدراسیون گلف وارد رکود نشود و انشاءالله بتوانیم با کمک همکاران و هیات‌های استانی موضوع را پیش ببریم.

وی در مورد روند پیشروی کارها در جزیره کیش برای میزبانی مسابقات جهانی مینی گلف هم گفت: تا الان که با هم صحبت می‌کنیم ما در جزیره کیش استارت ساخت زمین استاندارد مینی‌گلف بین‌المللی را زدیم. همچنین مذاکرات احداث محوطه آموزشی گلف را انجام می‌دهیم که آن هم نهایی خواهد شد و زمین مینی‌گلف حال حاضر در جزیره کیش را هم طراحی و بهسازی می‌کنیم تا بتوانیم با ارسال عکس‌هایی که از این دو زمین‌ گلف می‌گیریم و ارائه اینکه ما توان میزبانی را داریم میزبانی خود را نهایی کنیم. موافقت اولیه با میزبانی ما انجام شده و در انتظار تایید نهایی هستیم.

رئیس فدراسیون گلف در مورد مسابقات وودبال چین هم توضیح داد:‌ بازی‌های ساحلی آسیا که در سال 2020 و در کشور چین برگزار می‌شود و رشته وودبال ما که در قالب انجمن اداره می‌شود یکی رشته‌های پذیرفته شده در بازیهای ساحلی است که در جلسه اخیر هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در محل فدراسیون گلف مقرر شد که تیم وودبال جمهوری اسلامی ایران با حمایت کمیته ملی المپیک به این بازی‌ها اعزام شود. ضمن اینکه مسابقات قهرمانی کشور وودبال را در استان کرمان برگزار کردیم و نفراتی که می‌خواهیم به اردوی تیم ملی دعوت کنیم مشخص شده‌اند. سرمربیان و مربیان تیم‌های ملی آقایان و بانوان را هم منصوب کردیم. اتفاقاً در همین ایام جلسه فنی شورای مسابقات وودبال هم برگزار ‌شد و پیش‌بینی کردیم که تعدادی اردوهای داخلی در استان‌هایی که امکان برگزاری بازی‌های ساحلی را دارند یا می‌توانند شبیه‌سازی کنند داشته باشیم تا بتوانیم با یک فضای مناسب در این مسابقات شرکت کنیم.

وی در مورد جام مینی گلف هنرمندان که قرار است برگزار شود هم گفت: برای هنرمندان هم تا به حال حدود شش هفته تمرین برگزار کردیم و در تلاش هستیم تا به این عزیزان هم آموزش مناسب بدهیم و هم به این رشته جذب کنیم و انشاءالله در یک زمان مناسب هم پیش‌بینی می‌کنیم که بتوانیم جام هنرمندان را هم برگزار کنیم و با حمایت اسپانسرها انشاءالله یک فضای رقابتی و در عین حال صمیمانه‌ای برای رقابت هنرمندان و در نتیجه معرفی گلف کشور رخ بدهد.

رئیس فدراسیون گلف در مورد افرادی که در جام هنرمندان حضور دارند هم عنوان کرد: می‌توانم از کسانی که آمدند و شرکت کردند و مرتب حضور داشتند اسم ببرم که آقایان امید زندگانی، فرزاد حسنی، پویا امینی، هادی کاظمی و خانم‌ها اوتادی، سماواتی، نورا هاشمی، شیوا طاهری، سمانه پاکدل هستند. از فوتبالیست‌ها هم چند نفری حضور داشتند مثل آقای محمد نوازی و سایر عزیزانی که به هر حال در جلسات گوناگون ما خدمتشان بودیم و انشاءالله بتوانیم یک فضای مناسبی را مهیا کنیم.

وی در پایان گفت: به نکته‌ای که باید اشاره کنم این است که در جلسه اجرایی کمیته ملی المپیک که برای نخستین بار در یک فدراسیون ورزشی برگزار شد و فدراسیون گلف میزبان این جلسه بود با حضور دکتر صالحی امیری رئیس محترم و اعضای هیات اجرایی مقرر شد که تیم گلف جوانان ما هم با حمایت کمیته ملی المپیک به مسابقات داکار 2022 اعزام بشوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.