خوزستان در لیگ برتر گلف کشور ۶ نماینده دارد
01 دی 1398 - 12:34
رقابت های لیگ برتر گلف کشور در حالی از اواسط دی ماه برگزار می شود که حدود ۷۰ درصد تیم های شرکت کننده در این رقابت ها را نمایندگان خوزستان تشکیل می دهند و این موضوع در نوع خود جالب توجه است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،منوچهر نصیری شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های لیگ برتر گلف کشور در حالی از اواسط دی ماه برگزار می شود که حدود ۷۰ درصد تیم های شرکت کننده در این رقابت ها را نمایندگان خوزستان تشکیل می دهند و این موضوع در نوع خود جالب توجه است.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر با حضور 8 تیم برگزار خواهد شد گفت: تیم های تاراز مسجدسلیمان، ملی حفاری، نفت و گاز مسجدسلیمان، شهید شهنی فیض اهواز، منطقه آزاد اروند و سورتمه ۶ نماینده استان در این پیکارها هستند همچنین تیم های هیات گلف اصفهان، هیات گلف شاهین شهر و هیات گلف تهران سه تیم دیگر حاضر در این مسابقات هستند.

دبیر هیات گلف خوزستان گفت: این پیکارها به صورت رفت و برگشت و با انجام ۱۶ بازی برگزار می شود که در پایان چهره تیم های برتر مسابقات مشخص می شود. حضور متعدد تیم های خوزستانی نشان می دهد که این رشته در استان علاقه مندان بسیاری داشته و روز به روز در حال گسترش است.

وی افزود: حضور ۶ نماینده از استان باعث می شود نمایندگان استان همچون دوره های گذشته از شانس بالایی برای کسب عنوان های اول تا سوم برخوردار باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.