صعود تیم گلف محور طلایی اروند به لیگ برتر
01 دی 1398 - 12:29
مسابقات لیگ برتر گلف کشور با حضور ده تیم از ۲۶ الی ۲۹ آذر ماه به صورت متمرکز در مسجد سلیمان برگزار شد و در پایان تیم های هیات گلف تهران ، شهید شهینی فیض اهواز و محور طلایی اروند به ترتیب جایگاه اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند و جواز صعود به لیگ برتر دریافت نمودند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،،مسابقات لیگ برتر گلف کشور با حضور ده تیم از ۲۶ الی ۲۹ آذر ماه به صورت متمرکز در مسجد سلیمان برگزار شد و در پایان تیم های هیات گلف تهران ، شهید شهینی فیض اهواز و محور طلایی اروند به ترتیب جایگاه اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند و جواز صعود به لیگ برتر دریافت نمودند.

مسابقات لیگ برتر گلف کشور با حضور نه تیم از هفته آتی به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار میشود.

هادی صفری زاده رئیس هیئت گلف منطقه آزاد اروندگفت: امسال برخلاف سالهای قبل و با توجه به بخشنامه فدراسیون گلف مبنی بر استفاده تیم ها از بازیکنان حرفه ای و لیگ برتری، سطح مسابقات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و شاید به جرات میتوان گفت که برای اولین بار این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و تیمها با اختلاف ضربات اندکی به کسب مقام نایل آمدند.

او ادامه داد: با توجه به صعود تیم به لیگ برتر و از آنجای که این مسابقات بصورت دوره ای در تمام شهرها در بالاترین سطح ممکن برگزار می شود، نیاز به جذب اسپانسر و حمایت مالی جهت شرکت در مسابقات لیگ برتر داریم.

رئیس هیئت گلف منطقه آزاد اروندگفت :مشکل دیگر این تیم زمین گلف آبادان بوده که با توجه به عدم بازسازی به موقع این زمین سعی کردیم تا حد توان جهت میزبانی از تیم های لیگ برتر آماده مسابقه نماییم. اما با توجه به بارندگی اخیر و عدم رسیدگی و بی تفاوتی مسئولین در این چند سال اخیر تا حدودی قادر به میزبانی نمی باشیم. واین مشکل هم از بُعد هزینه های مالی و هم روحی که مجبور هستیم در زمین گلف شهرهای مجاور به میدان برویم بسیار سخت می باشد.

صفری زاده ادامه داد:متاسفانه تاکنون هیچ ارگان یا نهادی حاضر به حمایت و اسپانسری از این تیم نبوده است.

او افزود: درحالیکه بازی گلف در این منطقه قریب ۸۰ سال سابقه داشته و از اولین زمین های گلف کشور بوده، اما متاسفانه نه پالایشگاه آبادان که زمین متعلق به انها می باشد، حاضر به بازسازی باشگاه گلف آبادان شده و نه منطقه آزاد اقدام خاصی در این زمینه انجام داده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.