علی‌نژاد تجربه موفقی در وزارت ورزش خواهد داشت
23 آذر 1398 - 11:36
دکتر عزیزی در گفتگو با میزان: علی‌نژاد جزو مدیران موفق ورزش کشور است و عملکرد بسیار خوبی در فدراسیون ووشو داشت.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،حمید عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص انتخاب مهدی علی‌نژاد به عنوان سرپرست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش اظهار داشت: علی‌نژاد جزو مدیران موفق ورزش کشور است و عملکرد بسیار خوبی در فدراسیون ووشو داشت.

وی ادامه داد: حضور علی‌نژاد در فدراسیون ووشو باعث شد ووشوکاران ایران در میادین جهانی مدال‌ها و افتخارات زیادی کسب کنند، ضمن اینکه حضورش در فدراسیون جهانی دستاوردهای زیادی برای ایران داشت. او مدیری برنامه‌محور است و فکر می‌کنم تجربه موفقی در وزارت ورزش داشته باشد.

رئیس فدراسیون گلف در خصوص اینکه این فدراسیون چند درصد از بودجه خود را از وزارت ورزش دریافت کرده، تصریح کرد: تا الان پول کمی از وزارت ورزش گرفته‌ایم و فکر می‌کنم این پول کمتر از ۵۰ درصد بودجه فدراسیون باشد که به تناسب فعالیت‌هایمان رقم قابل توجهی نیست.
عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: البته وزارت ورزش هزینه‌های زیادی دارد و نمی‌توان به این وزارت خزده گرفت. ما از طریق جذب اسپانسر تلاش کردیم همه مسابقات خود را برگزار کنیم و خوشبختانه تا الان هیچ کدام از این مسابقات به تاخیر نیفتاده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.