آشنایی و آموزش گلف و مینی گلف به دانشجویان دانشگاه تهران
20 آذر 1398 - 11:43
با همکاری هیئت گلف استان تهران صورت گرفت: آشنایی و آموزش گلف و مینی گلف در دانشگاه تهران با همکاری هیئت گلف استان تهران و کمیته مینی گلف استان تهران مقابل پردیس هنر این دانشگاه برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی فدراسیون گلف از هیئت گلف استان تهران، آشنایی و آموزش گلف و مینی گلف در دانشگاه تهران با همکاری هیئت گلف استان تهران و کمیته مینی گلف استان تهران مقابل پردیس هنر این دانشگاه برگزار شد.

این دوره آموزشی با حضور منصور فکری، دبیر هیئت گلف استان تهران، انصاری مسئول کمیته آموزش هیئت، شهین عینی، مسئول کمیته مینی گلف هیئت و منیژه عیسایی، دبیر کمیته های هئیت گلف استان تهران، رضا رضا خانی و مهدی بذرگری به عنوان مربی برگزار شد.

در این برنامه آموزشی، دانشجویان با رشته گلف و مینی گلف آشنا شدند. ضمن این آشنایی، با حضور مربیان رشته گلف و مینی گلف دانشجویان آموزش های اولیه در خصوص این رشته ها را دیدند.

گسترش گلف و رشته های تابعه و همچنین معرفی و استعدادیابی در رشته گلف و مینی گلف، از مهم ترین برنامه های هیئت گلف استان تهران و کمیته مینی گلف این هیئت است. در همین راستا دانشگاه ها به عنوان یکی از اصلی ترین جامعه هدف، مورد توجه هیئت گلف تهران قرار گرفته است.

بخش دوم این برنامه آموزشی، روز پنجشنبه از ساعت ۱۴ در باشگاه مینی گلف مینیاتور پارک ملت برگزار خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.