بخشنامه مسابقات وودبال قهرمانی کشور
03 آذر 1398 - 12:18
بخشنامه مسابقات وودبال قهرمانی کشور اعلام شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،بخشنامه مسابقات وودبال قهرمانی کشور اعلام شد.

رؤسا و سرپرستان محترم هیئت های گلف استانها

سلام علیکم؛
با احترام و ضمن تشکر از زحمات ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان، نظر به اعلام آمادگی آن هیئت جهت شرکت در مسابقات وودبال قهرمانی کشور در دو گروه آقایان و بانوان و در رده سنی آزاد، به آگاهی می‌رساند این فدراسیون در نظر دارد برابر تقویم سال جاری نسبت به برگزاری این دوره از تاریخ 10 لغایت 14/09/98 در استان کرمان، اقدام نماید. شایسته است دستور فرمائید برابر شرایط مشروحه ذیل نسبت به اعزام ورزشکاران تحت پوشش خود اقدام لازم مبذول گردد.
شرایط مسابقه:
1- رده سنی شرکت‌کنندگان به صورت آزاد است.
2- مسابقات برابر قوانین و مقررات فدراسیون جهانی وودبال و مقررات محلی زمین که در جلسه کمیته فنی اعلام می‌گردد به صورت استروک پلی (رقابت ضربه ای) برگزار خواهد شد.
3- تعداد بازیکنان معرفی‌شده از هر تیم می تواند حداکثر4 نفر به انضمام یک نفر سرپرست و یا مربی جمعاً 5 نفر حضور داشته باشند و از حضور نفرات اضافه جلوگیری بعمل می آید. بدیهی است هر استان می‌تواند یک تیم در گروه آقایان و یک تیم در گروه بانوان اعزام نماید.

4- استان‌هایی که بازیکنان آنها به حد نصاب نمی رسد می توانند بصورت انفرادی در مسابقات حضور یابند. حداقل تعداد نفرات برای محاسبه نتیجه تیمی 3 نفر است.
5- همراه داشتن کپی بیمه ورزشی معتبر برای سالجاری 1398، اصل و کپی کارت ملی و یا شناسنامه با درج شماره ملی و معرفی‌نامه هیئت استان الزامی است و از پذیرش افراد دارای نقص هریک از مدارک جلوگیری بعمل خواهد آمد.
6- با توجه به اینکه رده سنی این دوره از مسابقات آزاد است، همراه داشتن رضایت‌نامه والدین برای شرکت‌کنندگان زیر 18 سال الزامی است.
7- هزینه ایاب و ذهاب و تغذیه بین راه به عهده هیئت استان اعزام کننده و هزینه اسکان و تغذیه در طول مدت اقامت به عهده هیئت میزبان خواهد بود.
8- به اطلاع شرکت‌کنندگان محترم می‌رساند نظر به امکان استفاده یک سانس استخر در طول مدت برگزاری مسابقات در صورت تمایل تجهیزات لازم را بهمراه داشته باشند. زمان دقیق متعاقباً توسط میزبان، اطلاع‌رسانی می‌گردد.
9- ورود تیم‌ها عصر روز یک‌شنبه مورخ 10/09/98 و خروج تیم‌ها عصر روز پنج‌شنبه مورخ 14/09/98 است.
10- تمرین تیم‌ها روز دوشنبه مورخ 11/09/98 و مسابقات در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه مورخ 12، 13 و 14/09/98 مجموعاً دو راند و در دو نوبت صبح و عصر برای بانوان و آقایان برگزار خواهد گردید. کلیه تیم‌ها موظفند آلبوم پیوست نفرات شرکت کننده خود را که به تأیید هیئت گلف و اداره کل استان مربوطه

11- رسانده و تصویر اسکن شده آنرا حداکثر تا تاریخ 05/09/98 به کمیته امور استانها فدراسیون ارسال نموده و اصل آنرا در جلسه کمیته فنی روز دوشنبه مورخ 11/09/98 به مسئول فنی مسابقات تحویل نمایند.
12- محل اسکان شرکت‌کنندگان واقع در کرمان- خیابان زریسف- کوچه دیلمقانی- مجموعه جوادیه است و ساعت پذیرش رأس ساعت 14 روز یک‌شنبه مورخ 10/09/98 خواهد بود.
13- نفرات تیم‌ها جهت پذیرش و سایر هماهنگی های مربوطه با شماره 09333646336 آقای کریمی مسئول پذیرش مسابقات تماس حاصل نمائید.
14- تذکر مهم: با توجه به تفکیک رشته‌ای صورت گرفته، کسانی که در مسابقات قهرمانی کشور هر یک از رشته‌های 4گانه (‌گلف، وودبال، بهکاپ و کروکت) حضور یافته و یا قصد حضور دارند، به هیچ عنوان امکان حضور در مسابقات قهرمانی کشور رشته وودبال و یا بالعکس را ندارند. همچنین نفرات برتر و حائز مقام مسابقات استعدادهای برتر سالجاری هر یک از رشته های گلف یا مینی‌گلف امکان حضور در این دوره از مسابقه را ندارند.
15- همراه داشتن لوازم و تجهیزات ورزشی شخصی (توپ و مالت) از بدیهیات حضور در مسابقه بوده و با توجه به قلت لوازم وودبال امکان در اختیار قراردادن لوازم از طرف هیئت میزبان برای هیچ‌یک از تیم‌های شرکت‌کننده وجود ندارد.
16- بازیکنان شرکت‌کننده برابر شرایط ذیل حتماَ بایستی بومی استان مربوطه باشند، در غیر اینصورت از حضور ایشان جلوگیری بعمل خواهد آمد.

شرایط بومی بودن عبارت است از: 1- متولد آن استان بوده و شناسنامه صادره از استان مربوطه باشد. 2-ساکن استان مربوطه با ارائه مدرک معتبر دال بر سکونت 3- در آن استان مشغول به تحصیل و یا کار بوده با ارائه مدارک معتبر
توجه: سکونت در استان در الویت شرایط قرار خواهد داشت.
16- هیئت‌های استانی موظفند قبل از اعزام نفرات نسبت به ثبت مشخصات افراد در سامانه مبین اقدام نموده و پرینت مربوطه را به ضمیمه معرفی‌نامه به فدراسیون ارائه نمایند.
17- به هیئت‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات پیشنهاد می‌شود جهت شناسایی بهتر تیم‌های استانی ترجیحاً از لباس ورزشی متحدالشکل استفاده نمایند. همچنین با توجه به برودت هوا و امکان بارش، لوازم و تجهیزات مورد لزوم را به همراه داشته‌باشند. رعایت پوشش اسلامی ورزشی در کلیه رویدادها الزامی است.
به پیوست جدول زمانبندی مسابقات و فرم آلبوم تیمی به حضور ارسال می‌گردد.

جدول زمان‌بندی مسابقات قهرمانی کشور وودبال – کرمان
ردیف تاریخ روز عنوان زمان
1 10/09/98 یک‌شنبه ورود تیم‌ها ساعت 14 الی 21
2
11/09/98
دوشنبه افتتاحیه مسابقات ساعت 8 الی 9
3 تمرین تیم‌ها ساعت 9 الی 15
4 جلسه کمیته فنی (با حضور سرپرستان تیم ها) ساعت 15
5 گشت شهری ساعت16
6
12/09/98
سه‌شنبه راند اول مسابقه آقایان ساعت 8 الی 12
7 گشت شهری بانوان
8
13/09/98
چهارشنبه راند اول مسابقه بانوان ساعت 8 الی 12
9 گشت شهری آقایان
10
14/09/98
پنج‌شنبه
راند دوم مسابقه بانوان ساعت 8 الی 12
11 راند دوم مسابقه آقایان ساعت 13 الی 17
12 مراسم اختتامیه ساعت 18
13 خروج تیم‌ها ساعت 19

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.