برگزاری این گونه مسابقات نشان دهنده ارزش و جایگاه این عزیزان در ورزش است
30 شهریور 1398 - 14:37
سردار قاسمی در افتتاحیه مسابقات مینى گلف جام ایثار : مسابقات مینى گلف جام ایثار با حضور جمعى از خانواده شهداى جنگ تحمیلى و مدافع حرم ،جانبازان، ایثارگران در باشگاه مینى گلف مینیاتور پارک ملت برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، مسابقات مینى گلف جام ایثار با حضور جمعى از خانواده شهداى جنگ تحمیلى و مدافع حرم ،جانبازان، ایثارگران در باشگاه مینى گلف مینیاتور پارک ملت برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه رقابت‌های مینی‌گلف جام ایثار سردار سیدقاسم قاسمی، مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران ضمن سلام و درود به خانواده معظم شهدا و ایثارگران از حضور خود در این مراسم ابراز خرسندی کرد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده جانبازان و ایثارگران در جامعه اظهار داشت:هفته دفاع مقدس را از جانب خودم و وزیر محترم ورزش و جوانان به شما عزیزان این مرز و بوم که خالصانه در راه خدا گام برداشتید پیشاپیش تبریک می گویم.

وی ادامه داد:امروز شاهدیم که فدراسیون گلف پیش از آغاز رسمی هفته دفاع مقدس برنامه ای برای خانواده های معظم شهدا جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم در نظر گرفته که کار بسیار شایسته ای است و نشان دهنده ارزش این عزیزان در این ورزش است.

سردار قاسمی اضافه کرد:جا دارد مراتب تشکر و قدردانی از دکتر عزیزی ریییس فدراسیون گلف و همکارانشان را برای برگزاری این مراسم باشکوه اعلام دارم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.