میزبانی اصفهان از سطح خوبی برخوردار بود/هدف از برگزاری المپیاد استعدادیابی بود
13 شهریور 1398 - 12:29
دکتر عزیزی: حمید عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره برگزاری نخستین المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف دختران کشور در اصفهان اظهار داشت: میزبانی اصفهان از سطح خوبی برخوردار بود و سایت استاندارد مینی‌گلف این شهر در 45 روز به بهره‌برداری رسید که ثمره برگزاری این مسابقات در اصفهان خواهد بود.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،حمید عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره برگزاری نخستین المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف دختران کشور در اصفهان اظهار داشت: میزبانی اصفهان از سطح خوبی برخوردار بود و سایت استاندارد مینی‌گلف این شهر در 45 روز به بهره‌برداری رسید که ثمره برگزاری این مسابقات در اصفهان خواهد بود.

وی با بیان اینکه فدراسیون ورزشکاران برتر این المپیاد را تحت نظر قرار می‌دهد تا برای مسابقات بین‌المللی آموزش دهد، افزود: هدف فدراسیون گلف از برگزاری المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف صرفاً استعدادیابی بود و کسانی که حتی سابقه یک بار شرکت در مسابقات قهرمانی کشور را داشتند و مدال‌آور و ورزشکار حرفه‌ای بودند اجازه شرکت در این رقابت‌ها را نداشتند و این باعث افزایش جامعه آماری و ذخیره سرمایه انسانی فدراسیون گلف می‌شود.

رئیس فدراسیون گلف در پاسخ به اینکه سهم بخش بانوان از بودجه فدراسیون گلف چقدر است، گفت: بودجه‌ فدراسیون به صورت مساوی تقسیم می‌شود و رویدادها و مسابقات فدراسیون نیز تقریباً همین شرایط را دارد و تنها شاید در برخی رویدادهای بین‌المللی که مردان از گذشته در آنها شرکت می‌کردند و اکنون نیز به آنها دعوت می‌شوند، کمی اختلاف وجود داشته باشد.

وی درباره اینکه گفته بود به‌دنبال استقلال بودجه فدراسیون گلف است، بیان کرد: تأمین منابع مالی و بودجه پاشنه آشیل فعالیت‌های ورزشی است. از کمک مالی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برخوردار هستیم، اما فدراسیون گلف کمترین بودجه را در بین فدراسیون‌های المپیکی دارد و در عین حال با کمترین تعداد کارمند به برگزاری مسابقات گوناگون و پی در پی در 5 رشته مختلف می‌پردازیم و جوان‌ترین تیم مدیریتی و اجرایی را در بین فدراسیون‌ها داریم. تلاش می‌کنیم تا حد امکان بودجه فدراسیون را مستقل کنیم تا چشم به کمک‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ندوزیم. تا کنون از کمک اسپانسرها استفاده کرده و موفق به جذب بودجه سالیانه شدیم که تلاش می‌کنیم ابلاغ شود و به فدراسیون تخصیص یابد.

عزیزی درباره اینکه فدراسیون گلف چه برنامه‌ای برای رفع مشکل زمین گلف ورزشگاه نقش‌جهان دارد، تصریح کرد: مجموعه ورزشی 1300 هکتاری نقش‌جهان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های ورزشی کشور است، اما در چند دهه گذشته برخی مشکلات حقوقی گریبانگیر این مجموعه بوده که شامل زمین گلف آن هم شده است. خوشبختانه قدیمی‌های گلف اصفهان این زمین را به هر شکلی بوده حفظ کرده‌اند، هرچند در بخش‌هایی مورد تعرض واقع شده است.

وی اضافه کرد: در سفر به اصفهان با مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت گلف استان صحبت‌هایی در این خصوص داشتیم تا با دریافت آخرین اطلاعات حقوقی زمین گلف نقش‌جهان برای آینده این زمین تمهیداتی بیندیشیم.

وی ادامه داد: مذاکراتی با شرکت توسعه تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی داشته‌ایم تا اختیار زمینی را به طور مستقیم یا با واسطه بخش خصوصی به فدراسیون گلف منتقل کنیم و امکانات جدیدی در باشگاه انقلاب ایجاد کرده و فعالیت‌های خود را در آن دنبال کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.