افتتاح نخستین زمین مینی گلف شهر اصفهان همزمان با المپیاد استعدادیابی دختران
06 شهریور 1398 - 11:23
رییس هیات گلف استان اصفهان گفت:نخستین زمین مینی گلف استاندارد شهر اصفهان پنجشنبه 7 شهریور ماه و همزمان با اغاز استعدادیابی مینی گلف دختران در این شهر افتتاح خواهد شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،کوروش محمدی رییس هیات گلف استان اصفهان گفت:نخستین زمین مینی گلف استاندارد شهر اصفهان پنجشنبه 7 شهریور ماه و همزمان با اغاز استعدادیابی مینی گلف دختران در این شهر افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش از این در نایین اصفهان یک زمین مینی گلف وجود داشته افزود:این سایت مینی گلف نخستین سایت داخل شهری اصفهان است که مطابق با استانداردهای بین المللی از یک ماه قبل که مقرر شد میزبان المپیاد دختران باشیم همراه با فعالیت شبانه روزی ساخته شد.

دکتر محمدی ادامه داد:مراسم افتتاحیه این زمین با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان،دبیر فدراسیون گلف،شهردار اصفهان و جمعی از مسئولین محلی برگزار خواهد شد.

رییس هیات گلف اصفهان ادامه داد:سایت مینی گلف اصفهان به همت و با حمایت و مشارکت و اهتمام خیرین و همچنین شهرداری اصفهان مطابق با استاندارد های بین المللی و با 6 پارت که هرکدام دارای 3 لاین می باشد ساخته شده و امیدواریم این زمین با قابلیت خود میزبان مسابقات کشوری و بین المللی آینده باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.