فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران حمله نظامی اخیر به ایران را شدیدا محکوم می‌کند
07 آبان 1403 - 17:50

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف؛ فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای حمله تجاوزکارانه نظامی اخیر به ایران را شدیدا محکوم کرد. این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم   فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه چند مرکز نظامی در ایران را به عنوان نقض آشکار حقوق […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف؛ فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای حمله تجاوزکارانه نظامی اخیر به ایران را شدیدا محکوم کرد. این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
 
فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه چند مرکز نظامی در ایران را به عنوان نقض آشکار حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل متحد دانسته و به شدیدترین وجه محکوم می‌کند.

هرگونه اقدامات خشونت‌آمیز رژیم غاصب نه تنها تهدیدی جدی برای صلح و امنیت منطقه است، بلکه زندگی مردم بی‌گناه را به خطر می‌اندازد و تنش‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند. عدم مداخله نظام بین الملل باعث شهادت هزاران نفر در غزه ،لبنان و سوریه شده است .جامعه بین‌المللی باید با استفاده از ابزارهای قاطع دیپلماتیک و ترکیبی از راه‌حل‌های قهری و صلح‌آمیز، در راستای کاهش تنش زایی رژیم کودک کش و جلوگیری از ایجاد بحران‌های مشابه اقدام کند.

شهادت قهرمانان پدافند ارتش سرافراز و مراکز نظامی را به محضر ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری تسلیت عرض نموده، برای روح ایشان محشور شدن با انبیا و اولیا را از درگاه باری تعالی مسئلت داریم.

روابط عمومی فدراسیون گلف ج.ا.ا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.