رونمایی از نخستین مجله تخصصی و تمام هوشمند گلف کشور
09 آذر 1399 - 11:40

از نخستین مجله تخصصی و تمام هوشمند گلف کشور با حضور رئیس و دبير كل کمیته ملی المپیک رونمایی شد.

پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، از نخستین مجله تخصصی و هوشمند گلف کشور با حضور دکتر صالحی‌امیری، رئیس و دبيركل کمیته ملی المپیک و مسئولان فدراسیون گلف رونمایی شد.
دكتر صالحي اميري كه به صورت وبينار در اين مراسم حضور داشت، اظهار كرد: به دليل رعايت پروتكل ها به صورت وبيناري حاضر شدم و پوزش من را از عدم حضورم بپذيريد. اميدوارم شرايط به حالت قبلي برگردد. صميمانه از فدراسيون كه در حال فعاليت هاي جدي هستند تشكر ميكنم. گلف برنامه محور است و اين باعث افتخار است. ورزش ايران و همه فدراسيون ها بايد از اتاق فكر برخوردار باشند و گلف هم در این زمینه جلودار است.
وي تاكيد كرد: مجموعه گلف رو به جلو است و از اين فدراسيون حمايت مي كنيم. مهم ترين نياز ورزش اجتماعي شدن آن است. بايد گلف نيز اجتماعي شود. در متن جامعه تبليغ گلف به عنوان يك نياز بايد احساس شود. گلف جذاب است و مي تواند باعث نشاط روحی و اجتماعي شود.
وي افزود: اين رشته كم هزينه است و ميتواند باعث رشد نشاط اجتماعي شود. براي گلف يك برنامه ١٠ ساله بنويسيد تا روند رو به رشد شما ادامه داشته باشد. كميته و وزارت ورزش هم از شما حمايت مي كند.
كيكاووس سعيدي دبيركل كميته ملي المپيك گفت: از اين اقدام فرهنگي تشكر ميكنم. فدراسيون گلف تحولات خوبي داشته و نشان از برنامه محور بودن فدراسيون است.
مهندس صالحي عضو هيئت رئيسه فدراسيون و معاون پشتيباني نهاد رياست جمهوري نيز در اين مراسم گفت: گلف مي تواند با كمك وزارت ورزش و كميته به عنوان يك رشته موفق در ورزش ايران معرفي شود. رسانه ها نيز مي توانند براي رسيدن به اين مهم به اين رشته كمك كنند و رونمايي از نشريه تخصصي گلف كار ارزشمندي بود.
عزيزي رييس فدراسيون نيز در اين مراسم گفت: امروز روز بزرگي براي اين رشته است و رسانه هميشه يار و ياور ما بوده است. فدراسيون با همه ظرفيت هاي خود به دنبال همگاني كردن اين رشته است.

در اين مراسم كارت افتخاري خبرنگاري به صالحي اميري و سعيدي اهدا شد.

اين مجله به عنوان پرتيراژترين نشريه ورزشي كشور با يك ميليون نسخه الكترونيكي و ٢٠٠٠ نسخه چاپي كار خود را آغاز كرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.