تقدير رئیس فدراسیون گلف  از صداوسیما براي پخش زنده مسابقات آزاد گلف
26 آبان 1399 - 14:59

فدراسیون گلف درخصوص مسابقات هشتم آبان ماه نامه‌ای به صداوسیما ارسال کرد.

پ
پ

مسابقات آزاد یک روزه گلف کشوری، 8 آبان ماه در زمین گلف مجموعه انقلاب با حضور 50 بازیکن از سراسر کشور درحالی برگزار شد که برای نخستین بار، این مسابقات از شبکه ورزش پخش مستقیم شد. به همین دلیل رئیس فدراسیون گلف در نامه‌ای ضمن تشکر از رئیس صداوسیما از توجه مدیران رسانه ملی به این رشته تشکر کرد.

متن نامه به شرح زير است:

جناب آقای دکتر علی عسگری
رئیس محترم سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛
با احترام و ضمن آرزوی بهروزی برای جنابعالی، نظر به برگزاری مسابقات گلف آزاد کشوری در روز پنجشنبه 8/8/99 در بخش آقایان که برای اولین بار در تاریخ ورزش گلف به صورت زنده از آنتن شبکه ورزش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید، به زعم اکثر کارشناسان، ورزشکاران و جامعه آماری وحتی به صورت عمومی کل جامعه ورزش ایران حرکتی نو و زیبا بود که مورد تقدیر وزیر محترم ورزش و جوانان نیز واقع گردید.
لذا اینجانب به نمایندگی از اهالی ورزش گلف کشور از مساعدت رسانه ملی در ایجاد طرحی نو در ورزش بخصوص رشته مفرح و زیبای گلف کمال تشکر و قدردانی را به عمل می‌آورم و همچنین مراتب قدردانی خود را از همکاری و همراهی جناب آقای معتضدی رئیس محترم، جناب آقای پورحسن مدیر محترم پخش و جناب آقای وحدانی تهیه کننده محترم شبکه ورزش اعلام میدارم. همچنین با توجه به علاقه مندی عموم مردم به ورزش مینی‌گلف در جهت افزایش تمرکز، سهل الآموزش بودن و امکان انجام حرکات ورزشی با پوشش معمول روزانه آقایان و بانوان پیشنهاد میگردد در صورت صلاحدید چند میدان مینی‌گلف در کنار ساختمان شیشه‌ای سازمان صدا و سیما احداث گردد در صورت صدور دستور مساعد، این فدراسیون آمادگی اجرائی تدوین این پیشنهاد را خواهد داشت.
توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه احدیت منان خواهانم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.